Семінар-навчання на тему: «Прийняття та видача документів під час державної реєстрації громадських формувань фронт-офісами»

17 березня 2017 року о 10.00 год. в приміщенні Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області в черговий раз відбувся семінар-навчання для працівників центрів надання адміністративних послуг Київської області та працівників місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Київської області на тему: «Прийняття та видача документів під час державної реєстрації громадських формувань фронт-офісами».

Під час проведення семінару-навчання обговорено положення Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09 лютого 2016 року № 359/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 лютого 2016 року за № 200/28330 (далі – Порядок) та детально продемонстровано процедуру прийняття та видачу документів під час державної реєстрації з використанням програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за допомогою мультимедійного проектора. Також, обговорено проблемні питання та шляхи їх вирішення на практиці.

У заході взяв участь Чубара В.В. – начальник відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного управління юстиції у Київській області.

Також, на заході були присутні представники центрів надання адміністративних послуг Київської області та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Київської області.