12-07-202109:47

Протягом І півріччя 2021 зареєстровано 17 056 звернень через вебпортал у сфері держреєстрації

ШВИДКО, ЛЕГКО, ЗРУЧНО - отримуйте послуги ДРАЦС онлайн.
За допомогою вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану»: 
https://dracs.minjust.gov.ua громадяни мають можливість отримати необхідні послуги ДРАЦС не виходячи з дому.
Так, протягом І півріччя 2021 було зареєстровано 17 056 звернень через вебпортал.
Маючи доступ до мережі Інтернет за лічений час Ви зможете:
- подати заяви у сфері ДРАЦС: про народження, смерть , шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені; про анулювання або поновлення актового запису цивільного стану; для повторної видачі свідоцтв та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- здійснити попередній запис на прийом у зручний для себе час;
- отримати консультацію щодо надісланих через Веб-портал заяв чи звернень;
- здійснити необхідну оплату державного мита чи платних послуг;
- відслідковувати стан заяв в Особистому кабінеті.
Як скористатися сервісом?
Перейдіть на сайт за посиланням: https://dracs.minjust.gov.ua та пройдіть первинну реєстрацію.
На Головній сторінці Веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація», введіть логін, електронну пошту, прізвище, власне ім’я, по батькові.
На електронну адресу користувача веб-порталу надійде пароль для входу в особистий кабінет.
Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та ввести логін та запропонований пароль.
Далі натиснути кнопку [Вхід].
Запропонований в повідомленні пароль можна буде змінити, скориставшись відповідним пунктом меню особистого кабінету користувача.
Тепер можна подавати заяву у сфері ДРАЦС.
Також звертаємо Вашу увагу, що подання заяви можливе за умови наявності кваліфікованого електронного підпису.
У разі відсутності кваліфікованого електронного підпису формується звернення до заяви, що потребує подальшого особистого звернення до відділу ДРАЦС впродовж 3 днів.
 
Нагадуємо, як отримати електронний цифровий підпис:
Вам необхідно звернутися до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів (https://czo.gov.ua/ca-registry) і надати заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно.
Тож, користуватися усіма можливостями елекронних сервісів легко та швидко. Переконайтеся самі!