11-01-201916:36

Інформація для суб'єктів декларування

Сектор з питань запобігання і виявлення корупції Головного територіального управління юстиції у Київській області нагадує, що 01.01.2019 розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню Вами декларації може передувати виникнення у Вас питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тої чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому просимо Вас перевірити, що Ви без перешкод можете зайти до Реєстру та маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації. 

На сайті Національного агентства з питань запобігання корупції доступна оновлена інформація, яка допоможе вам у заповненні та поданні декларації.

Матеріали розміщенні за посиланнями:

https://nazk.gov.ua/rozyasnennya


https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya


https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy


https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-pry-roboti-z-yedrdo

 

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні  кваліфікованого електронного підпису.

Сектор з питань запобігання і виявлення корупції Головного територіального управління юстиції у Київській області рекомендує Вам не зволікати із заповненням декларації та подавати їх завчасно.