27-07-202110:42

Графік проведення позапланових невиїзних перевірок діяльності арбітражних керуючих

Відповідно до статті 20 Кодексу України з процедур банкрутства на підставі доручень Департаменту з питань банкрутства Міністерства юстиції України та абзацу четвертого пункту 6 розділу ІІ Порядку здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 06.12.2019 № 3928/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.12.2019 за № 1228/34199, Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Київ) буде проведено позапланові невиїзні перевірки діяльності арбітражних керуючих у строки:

з 09.08.2021 по 10.08.2021Кушнір Тетяни Іванівни, Пустовалової Людмили Євгенівни;

з 10.08.2021 по 11.08.2021 - Заєвського Віталія Геннадійовича, Тамашова Олександра Георгійовича, Дрогайцева Атіка Олеговича;

з 10.08.2021 по 12.08.2021 – Сидоренка Валентина Вадимовича;

11.08.2021 – Кириліна Михайла Володимировича;

з 11.08.2021 по 12.08.2021 – Стоцького Петра Володимировича;

16.08.2021 – Мустафаєва Енвєра Іскандеровича;

з 16.08.2021 по 17.08.2021 – Теклюка Ярослава Володимировича;

з 17.08.2021 по 18.08.2021  –  Савіна Василя В’ячеславовича, Друзіна Руслана Валентиновича, Потапова Павла Григоровича;

з 18.08.2021 по 19.08.2021 – Федорченко Ірини Вікторівни.

Під час перевірки будуть перевірятися питання в межах предмета перевірки, визначеного абзацом другим пункту сьомого Розділу ІІ Порядку здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 06.12.2019 № 3928/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12.12.2019 за № 1228/34199 (далі - Порядок здійснення контролю), щодо дотримання арбітражними керуючими вимог частини третьої статті 18 Кодексу України з процедур банкрутства, Порядку подання арбітражними керуючими обов’язкових відомостей (інформації), затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013 № 130/5, з урахуванням положень наказів Міністерства юстиції України від 17.10.2019 № 3193/5, 18.02.2020 № 593/5 щодо повноти та достовірності даних обов’язкових відомостей (інформації, звітності), поданих через он-лайн систему електронної звітності арбітражних керуючих до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

Місце та спосіб надання арбітражними керуючими документів: за місцезнаходженням офісу органу контролю, за адресою: м. Київ, вул. Є. Сверстюка, 15, у паперовому вигляді безпосередньо до 10-00 год. на дату початку проведення перевірки або поштою (01001, м. Київ, пров. Музейний, 2-Д), з урахуванням часу на пересилання поштової кореспонденції, та на електронну адресу: bankrut-kiev@ukr.net.

Звертаємо увагу, що згідно з абзацом третім пункту 8 розділу IV Порядку здійснення контролю ненадання без поважних причин органу контролю арбітражним керуючим або надання не в повному обсязі документів згідно з переліком, викладеним у повідомленні про проведення перевірки, у визначені органом контролю терміни, вважається відмовою арбітражного керуючого в проведенні перевірки.

Відповідно до абзацу четвертого пункту 1 розділу VII Порядку здійснення контролю відмова арбітражного керуючого в проведенні перевірки є підставою для внесення до Дисциплінарної комісії арбітражних керуючих подання про притягнення арбітражного керуючого до дисциплінарної відповідальності.