31-03-202018:13

Інфографіка: як подати скаргу до Колегії з розгляду скарг у сфері держреєстрації?

На жаль, порушення прав у сфері державної реєстрації не припинилось із введенням надзвичайної ситуації.
Проте ми знаємо, як їх захистити!
При #центральнаюстиція діє Колегія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, яка розглядає:

- скарги на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію),

- дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Київської області.
Скарга обов’язково повинна містити:
1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.
Як подати скаргу до Колегії в умовах карантину, читайте у інфографіці.